9/05/2011

Party...

Za oknem pogoda coraz bardziej przypomina jasień,a ja jak zawsze mam dla Was jeszcze zdjęcia z letnimi zestawami.Dzisiaj jednak zdjęcia z outfitem z "małej" imprezy. W zasadzie miałam wybrać coś z szafy,ale gdy zobaczyłam tę sukienkę wiadomo... Dodatkowo cena nie pozwoliła mi powiedzieć jej "nie!":) I tak oto wzbogaciła moja kolekcje.Reszta,która jest dość ważna to oczywiście buciki od deezee .Ileż to ja szukałam klasycznych różowych szpilek:/ więc gdy tylko pojawiły się w ich ofercie natychmiast je kupiłam.Potrzeba kupna była tak wielka a o dziwo dopiero ostatnio zaczęłam w nich chodzić (a mają już parę miesięcy). Mam nadzieje,że nie zamęczę Was nimi w następnych zestawach.Pozostało już dodać coś o torebce,która jest nabytkiem za grosze z "chińskiego sklepu" :) Kupiłam kiedyś tak z braku laku, ale musi mi posłużyć dopóki nie znajdę czegoś lepszego. Miłego oglądania.
xoxo

14 komentarzy:

  1. Kolor i krój tej sukienki jest wprost idealny!
    Uwielbiam takie stroje z nawiązaniem do starożytnego Rzymu i Grecji, więc dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudowna !! Wyglądasz nieziemsko :>

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sukienka, wyglądasz w niej zjawiskowo, prześliczne szpilki i torebka idealnie się do niej komponują :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ bosko wyglądasz!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka z połączeniu z butami robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta sukienka! bardzo oryginalny krój, a kolor idealny do Twojej urody!

    pozdrawiam,

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie !! Myślałam o podobnej sukience na wesele :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne szpilki:)
    Zapraszam do udziału w moim rozdaniu, dziś ostatnia szansa!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no co Ty, dzisiaj było przecież duszno, gorąco ;D Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka, rewelacyjny set, pięknie! (;

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, ale ta sukienka(choć ma ciekawy krój) bardzo pogrubia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny lakier do paznokci:) co to za firma , nr?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*