2/10/2012

Lace dress


Koronkowa sukienka (a raczej sukienki) mają w mojej szafie swoje stałe miejsce i tak  pewnie jeszcze długo zostanie.Sięgam po tak samo chętnie jak w dniu ich nowości i chyba nic w tym dziwnego.Wystarczy zmiana dodatków by zupełnie zmienić jej charakter,raz seksowna innym razem dziewczęca i eteryczna.Tym razem w zimowym wydaniu ...tak zdjęcia są robione przy kilku podejściach i dopiero z tego uskładałam coś na posta.       
sukienka - allegro (japan style)
płaszcz,torba - zwykły sklep
buty - allegro
rajstopy - Henry Holland 


Na koniec jeszcze coś  pod tytułem KTOKOLWIEK WIDZIAŁ KTOKOLWIEK WIE ;p
Bez skutecznie poszukuje tej o to kurtki O'Neill ESCAPE ABALONE, w kolorach jak poniżej...Może ktoś z Was widział ją w jakimś sklepie typu inter sport itp.?
zdjęcie pochodzi z http://www.kingofsnow.co.uk/oneill-womens-escape-abalone-jacket-2012-i13941.html

18 komentarzy:

  1. Płaszczyk jest cuuuudny,
    dlaczego zwykły sklep ?:<
    :>>
    W sukience wyglądasz zachwycająco !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz pytania dotyczące swojej przyszłości? Zaprasza Jasnowidz Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wygladasz! Wszystko fajnie sie komponuje :) Do tego manu na zdjeciach wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lód dookoła fontann robi wrażenie (wraz z oświetleniem...tak się zachwycałam,że zabrałam któregoś razu aparat^^

      Usuń
  4. sukienka z tymi rajstopami prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ze zwykłego sklepu - tzn.nic znanego,nie sieciówka więc tak zapisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw cudny! a co do kurtki-ja też chciałam kupić, już dawno wyprzedana :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:( chyba już jej nie dostane:/ a właśnie wróciłam z gór i spotkałam na stoku dwie dziewczyny w niej...no cóż pozostaje czekać na nowe modele bądź jest też na kilku zagranicznych stronach

      Usuń
  7. dużo czytałam o amli, ale właśnie ze względu na zapach boję się jej używać...:P chodzi o to że pościele, i chociażby strony gazet jakimi okleiłam ściany łatwo chłoną zapachy. boję się że mój pokój po paru razach pachniałby jak publiczna toaleta xD :P
    napisz mi jakie efekty miałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam już patent na to jak sobie poradzić.po pierwsze kłade recznik na poduszce gdy go nakładam.2...zapach przeszkadzał innym więc zawiązuje na głowie torebke jednorazową i na wszelki wypadek zakładam jeszcze opaske (taką zwykła elastyczną):) Po pierwszym razie a w zasadzie trzech nie byłam zbyt zadowolona,wina chyba w nadgorliwości tzn.nakładałam zbyt dużo.Wystarczy a nawet jest to maksymalna ilość 2 łyżeczki.Taki pierwszy to niesamowity połysk(nawet moja fryzjerkazwróciła na to uwage nie wiedząc,że go stosuje).Drugie wrażenie to,że zdecydowanie szybciej rosną:)Przetestowałam to też na chłopaku;p żeby mieć pewność^^ i tak jeszcze by wymieniać.Jednym słowem WARTO jest dość tania i mega wydajna:):*

      Usuń
  8. <3 uwielbiam koronki, a ty w swojej sukience wyglądasz czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka, boska :) właśnie dziś taką przymierzałam, jutro po nią wracam ;masz mega nogi, i kłos <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny płaszcz!Sukienka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś perfekcyjna! Z zachwytu aż dodałam do obserwujących. Piękna sukienka, piękny płaszcz, rajstopy+buty, genialne! ;)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* dzięki za tyle komplementów:) pozdrawiam i zapraszam

      Usuń
  12. przepiękna stylizacja! szalenie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*