1/04/2012

Noworoczne postanowienia...

Już po gorącym sylwestrze,ale mimo to Wszystkim czytelnikom samych pomyślności w Nowym Roku:) Post dopiero dziś ponieważ przez ostatni tydzień byłam odcięta od internetu:/ Sylwester tradycyjnie w górach...i cóż mogę dodać:)Z roku na rok podoba mi się to coraz bardziej.Kocham Zakopane,termy w Bukowinie i te tysiące fajerwerek!!!Ale o tym w kolejnych postach. Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z wyprawy na Kasprowy.Piękne widoki przysłoniła okropnie gęsta mgła więc do oglądania pozostaje jedynie outfit:(
A nawiązując do tytułu,jak Wasze noworoczne postanowienia?Jednym z moich jest minimum 5 postów w miesiącu;p
 Trzymajcie kciuki... może się uda:*

Niestety mgła dała o sobie znać również w jakości zdjęć:(

9 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, super futerko :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, lubię takie zestawy, podoba mi się futerko !! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci aby to postanowienie noworoczne się spełniło;D cudna stylizacja no i te widoki, ach!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne futerko :) powodzenia :)
    zapraszam do mnie na giveawey

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre postanowienie, mam nadzieje, że będziesz się go trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeej , opłacało się tyle czekać ;>
    piękne widoki, ślicznie wyglądasz. A co do postanowienia - trzymam kciuki i za słowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz znakomicie! :) Oczywiście dodaję do obserwowanych. (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana skąd masz taki śliczny sweterek pod futerkiem ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o sweterku w następnym poście;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :*